دانلود آهنگ دلم نیومد از ندیم + متن آهنگ 2021
تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
دانلود آهنگ دلم نیومد از ندیم + متن آهنگ 2021
شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت 20:51 | بازدید : 295 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

ندیم دلم نیومد

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام دلم نیومد + متن آهنگ

NadimDelam Nayoomad

دانلود آهنگ جدید ندیم دلم نیومد

 

متن آهنگ دلم نیومد از ندیم


دلم نیومد از تو دوری کنم دلم نیومد گفتم صبوری کنم گفتم نباشم شاید دلت بشکنه قلب این عاشق به عشق تو میزنه من ترسم از اینه بره عاشق بشه آخه میترسم که باز دوباره تنها بشه به دل من میوفته اگه دلش بگیره هل میشم اینبار دلم واسش میمیره دیوونه من.. دلم نیومد تورو تنها بذارم دیوونه من.. دلم نیومد عشقتو جا بذارم دیوونه من.. دلم نیومد رو دلت پا بذارم دیوونه من.. دلم نیومد تورو تنها بذارم دیوونه من.. دلم نیومد عشقتو جا بذارم دیوونه من.. دلم نیومد رو دلت پا بذارم من ترسم از اینه بره عاشق بشه آخه میترسم که باز دوباره تنها بشه به دل من میوفته اگه دلش بگیره هل میشم اینبار دلم واسش میمیره دیوونه من.. دلم نیومد تورو تنها بذارم دیوونه من.. دلم نیومد عشقتو جا بذارم دیوونه من.. دلم نیومد رو دلت پا بذارم دیوونه من.. دلم نیومد تورو تنها بذارم دیوونه من.. دلم نیومد عشقتو جا بذارم دیوونه من.. دلم نیومد رو دلت پا بذارم


برچسب‌ها: ندیم ,

موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست


















































می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 21
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 22
:: بازدید ماه : 8097
:: بازدید سال : 27572
:: بازدید کلی : 53021